Chapter : Tahniah untuk diri sendiri.

The 35th UPM Convocation
Tahniah NADHA !

Me and the couple

Up.Up. here we go!

Again


Chapter : Pika datang opis :D

Hello! meet PIKA. The  female sugar glider own by Cik Kirana a.k.a Kak Nat.


Kawaiii bukan?

Memula mak Pika keluar kan dia dari kantung tidur dia, Pika melolololong~ *makkk..pika takuttt*
Pastu mak Pika bagi makan yogurt. Laju-laju Pika makan pastu nyorok balik dalam beg kantung dia. Hihihi. Comel la Pika ni. Bila nak ajak main, dia kasi yayak and wiwi kat semua yang pegang dia. Huhu. Aku pun tak terkecuali jugak! Kesian Amanda =..=" tapi Amanda cool je. Hiahaha.

Okay la. Nak cerita tu je. Babai.

Chapter : Story part 1

Imagination story...

Satu hari, aku lalu kat depan kedai gadjet ni. Lepas dok usha-usha, apek kedai tu tanya kat aku...

Apek : u orang sini ke?
Haku : what do u mean?
Apek : means that, are u local people?
Haku : yeahh.. i am. whats the matter?
Apek : ohh..nothin' i just asking
Haku : =__=" (nak cakap haku hindon ler tu)

Haku tarik muka dan blah after that. Hoii ada apa? nak cakap tu, cakap je la. i don't mind laaa. Huhu. Kau rasa apa apek tu pikir pasal haku ea? Hmm.. keep wondering.

There was an error in this gadget

up