Chapter : This is for you!



untuk dia heyy! untuk dia heyy! untuk dia heyy!
comel gila lagu ni. Perasan suara si najwa ni makin cute macam suara aku. Bhahahaha (boleh blah =P)


Nobitaaaa!!! you know who you are.. ini untuk kamu tau. Heee.. (Okay,sila muntah.bluwekk!)


Wahhh..entry berani mati kali ni. Hahaha. Tak apa..bukan selalu aku gediksgelemans kan..  Dua tiga hari ni tak selera pulak nak makan nasi. Makanan kat kenduri yg sedap-sedap pun tak dapat nak tackle tekak aku . Even jadi tukang cedok lauk kari kambing sampai habis sekawah pun aku tak heran. Gi mana entah selera makan aku ni. Holiday agaknya? aiyooo! O__o


Cerita pasal kenduri ni..selamat sudah rambut si Sopiya anak kak ngah laili. Maybe sekarang dah gondol kot?  Baby sopiya (tiada didalam video diatas) tak meragam pun hari sabtu tu sebab dia tau ibu ayah dia tengah celebrate untuk dia. Wriiiieee (Nobita suka tiru bunyi angrybird. Haha) . Sambil buat coklat doorgift kenduri si baby, Nobita ni pun nak jugak lah kan letak order dia sekali macam biasa..Selama kitaorang buat Dipped Cream-O ni kan, my mom dengan aku tak pernah rasa walau seketul pun bendalah ni. Syok sendiri je buat. HAHAHA. Yang pasti, halalantoyyiban ye anakanakkkk...


Enough! tak ada apa yang nak di pokpek kan. Pokpek? i miss my pokpek partner, Huril. Sobs.. Okay, done. Babai.


#bos,minggu ni gaji tak?HAHA


0 comments:


up