Mary kay mask

Assalamualaikum!

Okay..malam ni aku just nak share barang free aku dapat from my beloved sister. Muehehehe..gelak dulu sebab dapat try cik meri K.

So far aku just pakai yang tube warna peach tu. Sebab yang jenis ni boleh pakai time tidur. So aku boleh melelapkan mata dengan bahagia. Ngeh ngeh ngeh..

The second tube tu untuk whitening. Aku belum try lagi. At first masa angah offer guna aku macam..ko serious nak bagi sikit kat aku ni?? Yelaaaa.. MK ni rasanya mahhhhal lah jugak. Tapi assebab my sister kata mask tu tak suit dengan dia..so sedekah je lah kat aku.

Hihi..sengih je la sebab mmg glossy shine sleeping mask yang dapat tester free tu dah habis. Sleeping mask from SF ni best woh. Bangun tidur muka jadi lebih moist.

After that..tadi aku received free gift lipliner hasil dari online shopping. Heee.. asik kaut barang free je budak ni. Kah kah kah..pedulik lah pun.

0 comments:


up