KIMCHI SUPER

Assalamualaikum!

Hai hai people..Ahlan wasahlan ya ramadhan. Tomorrow start puasa so hari ni sempat nak update entry pasal makanan segera. Heheh! (*_*)

Aku saja nak share pasal mee segera keluaran Super berperisa kimchi. Hiks. Saja teringin nak try apa rasa ramen kimchi. Beli kat Econsave. Harga around RM2+.



So..there u go! Ada kimchi kobis kering dalam pek. Seasoning kena insert before tuang air panas so that kobis tu boleh kembang. Rasa mee segera kimchi ni agak blend. Sedap je kat mulut aku. Tak oily macam perencah tomyam. Tak pedas sangat macam kari. Its good sebab aku boleh hirup kuah sampai licin.

Untuk si perut lapar yg perlukan snek..boleh la aku recommend benda ni. Cumanya harga dia mahal sikit dari mee cawan segera yang lain and so far..aku belum kena pape alergi lagi lepas makan mee cup ni.

Okay..maghrib sudah. Selamat menunaikan ibadah puasa semua. See u soon. :)

0 comments:


up