Pixy two way cake perfect fit.

Assalamualaikum.

Hola! Happy fasting. Hari ni nak share pasal compact powder yang aku repeat beli. It is good product eventhough tak berapa nak famous seperti iklan di tv.

I am using pixy two way cake. Perfect fit + squalane oil. SPF 15 and clinically tested. Semua tu stated on packaging.


Before this aku beli yg refill pack je sbb just nak try. Tengok okay ke tak dengan skin. So, dah guna sampai licin, tak kan nak cakap barang tu tak okay pulak kan..haha. Repeat beli yg siap ada case yg bercermin tu.

So far aku pakai 1 layer je pun dah okay..nak pakai 2 layer pun boleh. Terpulang la memasing nak covergae yg macam mana. Bagi aku..cara yg paling best nak pakai is bila muka tu basah. Tapi bukan la basah lencun tu..wet setakat sekali basah tangan and lap kat muka. Then apply 1 layer dengan senang. Skin akan jadi smoother.

Kalau apply liquid foundation dulu..better apply pixy dengan dabbed motion. Tak kesah la pakai brush or sponge sbb nanti takut foundie tu tersapu sekali.

Memula pakai akan rasa macam tebal..tapi bila bercampur peluh aku rasa coverage akan nampak natural. Hee..perasan. Tapi seriously..bila tanya pengguna setia yang lain diaorang akan cakap bedak ni bagus.

Harga berpatutan. Rm16+ untuk case yg ada mirror and below Rm10 untuk refill. Okay la..thats all for iklan tak berbayar kali ini. Jumpa lagi di next entry. Babaiiiii..

0 comments:


up