Chapter : Pasti.

Menanti sesuatu yang pasti.
Apakah?
1. Tunggu dapat Septimus Heap : Book 5, Syren.
2. Tunggu dapat Lawak Kampus : Connection.
3. Tunggu tengok movie. (Hopefully)
4. Tunggu habis belajar. (Tak suka exam!)





Menanti sesuatu yang belum pasti.
Apa dia?
Entah. Aku pun tak pasti lagi apa yang belum pasti aku tunggu.
Baik jangan tunggu kot sebab kalau berharap pasti tak dapat. (selalunya laaa..)

Yang pastinya, Aku tahu apa yang mereka tak tahu. Ehhh, apa ni?
" Nada, do not talking nonsense in front of me. Lets brainstorm and share the ideas."
Ni lah yang pasti Eima Farlini a.k.a longkang jiran bilik akan bilang sama aku.
Okay. Aku dah tak pasti apa yang aku cuba sampaikan. Pastinya anda akan berasa bosan dan paling pasti sampai sini saja.
The End.

p/s: Selamat ber holiday UPMians.(ni memang pasti.lol) Bye!

0 comments:


up