Chapter : Tin Terbang!

Yesterday, masa aku nak pergi kerja ada satu innocent tin telah melayang terbang dan melantun kat kereta mak aku. Toinkk! I was like.. jilaka orang yang mesin rumput ni!. Boleh dia libas je tin susu tu dengan mesin. Tak ada sivik betul la orang yang buang sampah tepi jalan ni.. Yang orang mesin rumput pun satu hal. Dia tak tau ke etika memesin rumput tepi jalan? Aku rasa tak payah masuk U pun boleh belajar ilmu fizik. (ye ke fizik weh???belasah je la..)kalau nak swing mesin tu kan ada teknik dia. Nak nak lagi kalau kau tu mesin dekat tempat kereta lalu lalang. Agaknya orang yang mesin rumput ni tak pernah pecah cermin ke, kena batu kat anak bini sendiri kot. Sebab tu diaorang tak amik kesah nak mesin macam mana punya style pun. Haihhh..
Illusi kauorang..

Aku stop kereta kat tepi nak tengok BAJAK yang aku bawak tu luka ke tak. Alhamdulillah, rasanya tak pape. Tapi yang kasi hangin aku hangit is bila kereta yang aku gosok pagi-pagi sebab nak kasi kilat dah berbintat susu basi. Mengucap! Astagafirullah.. Tak pe lah. Tu just air susu je. Grrr..

Bonus aku dapat petang semalam.. hari hujan. Weee~~ dengan itu susu yang lekat kat kereta dah dibasuh. Thank you ALLAH. Berkat bersabar. Hehe

0 comments:


up