Chapter : # Random Friday

Assalamualaikum.

Tak tau macam mana nak express apa yang aku rasa sekarang. Banyak sangat mixture yang ada dalam hati, otak dan perut. Rasa apa yang kita nak macam tak berapa menjadi atau memang tak jadi. Hati ni pulak meragam tak tau punca.

Depressed Happy Call Tell
credit to google
 
Pagi-pagi dapat nampak hot air baloon Emirates punya kat highway hati punya la suka. Excited. Nampak macam permulaan hari yang akan jadi enjoyable. Tapi after that, semua tak kena. *APTB! Nak mengadu kat mama.. tapi mungkin petang nanti lah. So, ni medium aku nak kongsi rasa dengan tah sapa sapa yang buat blog walking secara tak sengaja kat blog aku.

Tiba-tiba aku rasa tak ada mood. Mungkin punca dari semalam ditambah dengan badan yang tak berapa nak sihat (batuk selsema) and few things yang kena kejar. Dah macam bad sign untuk weekend aku. Astagafirullah.. Sabar lah hati..terima dugaan dengan redha. Baru separuh hari dicuit sikit kesabaran tu. Sabar laaa *pujuk diri sendiri =___=

#looking forward the good reason behind things happen

0 comments:


up