Jumaat.Ramadhan.Kedua.

Assalamualaikum wahai blog-gerian-s!

Belogerians? sukahati aku je nak panggil apa. Heh!

Update untuk hari ini. Alhamdulillah dah sampai ke ramadhan yang ke-14. Syukur, masih mampu berpuasa even cuaca agak terik di kala tengahari menginjak ke sore (petang). Lagi 15 hari nak raya. count-down sendiri untuk diri sendiri. Hikkks..

Hari ni aku di datangi flue yang dengan riang dan happy nya bermain kat hidung aku sejak jam tujuh pagi until sekarang. Sengsaranya! Berat mata memandang, berat lagi hidung aku tanggung. Sok sek sok sek.. Masa driving pun keep sneezing! Sabar..

Hattchhhooooo!

Keep focus nada. cakap dengan diri sendiri. Yelaaa..dalam tengah syok bersin/bersim (which one ha?) mata mesti nak pejam effect pada sneeze tu. Bahaya untuk diri sendiri. Sabar lagi..

Kat opis pun dah macam masuk dalam kilang habuk. Sneezing lagi dan lagi. Air mata pun nak ikut turun jugak sebab kesian dengan jirannya, hidung. Datang lah tangan untuk membantu...

Legend


Haaaa..amik kau hidung. Aku calit sikit je. Macam nak menggelupur aku dibuatnya. Pedih gila. Arghhh...jerit-jerit and crying..Kunci mulut dan tunduk terus untuk seminit dua sambil menikmati kepedihan pada hidung.

After that, okay.. kurang sikit sneezing tu. Alhamdulillah. Leaking pada hidung pun dah berkurang. Hehehe.. Fuhhh..lega. dapat nikmat bernafas kembali. Syukur!

0 comments:


up