First ever family day

Assalamualaikum peeps..

Cerita ni dah lepas dekat seminggu jugak la. Alkesah family sebelah ayah aku buat family gathering. Ini adalah gathering pertama yang pernah ada kat rumah aku. Sebelum ni tak ada pun buat kenduri ke open house ke kat rumah aku sebab mamayah jenis anak bongsu yang low profile. Hehehe.

Idea nak buat gathering ni tercetus masa raya rumah maktam kat melaka hari tu. So decided la nak buat kat rumah aku since depan rumah ada laman nak tampung families yang ramai bersidai.

Few times buat meeting dengan pak&mak andak untuk devide task and bila sampai masa yang ditunggu..alhamdulillah. Everything went well. Sepupu sepapat yang jarang jumpa and yang selalu jumpa pun datang. Masa ni la aku tau yang anak buah sudah sama tinggi dengan aku. Miahahaha.

Insha Allah, this kind of thing akan di rancang lagi pada masa depan and hopefully yang mana tak dapat join gathering 2013 will join the next event.


Mama & ayah bersama jiran
Siap ada set karoke! Jangan jeless..hahaha
#mujur ayah cuti while mama kerja balik lambat and adik sangat helpfull all the time. Thanks semua.

0 comments:


up