veet wax strips berkesan!

Assalamualaikum. Hello there :)

Today aku nak blog sikit pasal wax strips yang aku guna. Removes unwanted hair dengan sekali zassss! Haha..it is painfull..tapi percaya lah wahai kawan kawan..its worth it.

Previously, pernah jugak guna veet cream..tapi disebabkan leceh dengan cream yang terpalit sana sini..aku give up.

Next, aku pernah pakai hair remover yg gosok guna macam kertas pasir. Yess..memang removes hair..tapi pedih sikit sebab macam asah kulit dengan kertas pasir katakooo..boleh imagine? Lama lama boleh haus kulit kekdahnya pada pandangan mata aku. So, aku stop. (Dah buang..so tak dapat attach image)

Other than that, aku jugak guna Emjoi tweezer..it pluck out dari akar instead memutuskan bulu tersebut dari surface macam ko guna veet cream. Tweezer ni aku still pakai untuk cabut yang sikit sikit..jimat masa.

One day, a friend of mine introduce me with veet wax strip. Sangat mudah like sap sap soi memakainya..berguna bagi mereka yang mempunyai ketahanan yang kental dalam hal cabut bulu kaki. Sama je rasanya dengan cabut bulu ketiak. Hahaha.

Hanya tampal dan tarik dengan laju selaju kuasa angin kentut ko. Sekejapan je kaki ko akan bebasss bulu kaki. Wehoooo..mana yang tertinggal sikit sikit tu..ko tebas la guna tweezer.

Well, itu saja info kali ni. Happy reading! Chioww..

0 comments:


up