Chapter : Berbaloi ke?

Hola!


Lama jugak tak masuk entry baru kat sini. Sampaikan si Nunun tegur lah jugak. Huhu. Apa nak cherita kali ni ea? Hidup berulang alik dari Olak Lempit - UPM setiap minggu. Jadual gila pack! Nasib baik lah dapat manage so far. Doing part-time job while you are study is not easy though. It is really challenging, trust me.


Since tak ada class on Friday for this semester, I take an opportunity to do a part-time. I pick Friday and Saturday as my part-time day but with some CONDITIONS! If there is no other commitment regarding study, then i'll do it lah.. College life is still my priority since i will finishing my study by this year.


This will be the routine for me for the whole week. Balik college on Monday morning and attend to International Business class. On Tuesday until Thursday pun akan masuk ke class jugak. Malam pulak, spent time with my beloved friends and not to forget my final year project plus kalau ada discussion kita akan dulu kan. Petang Khamis, I akan run away from UPM go back to my hometown. Jumaat, Sabtu kerja (InsyaAllah kalau larat) Ahad rehat. (Sigh!)


Ada orang tanya, tak penat ke hulu ke hilir macam ni? Penat to memang tak dapat nak denied lah. Tapi, as for me, it is still okay sebab I still dapat balik rumah every week.(Main purpose. Hehe..) Kadang - kadang terpikir jugak. Berbaloi ke? Entah lah. Aku pun tak pasti.


Okay lah ea sampai sini dulu. Banyak kerja kat rumah ni tak settle lagi. Hehe. Take care peeps! Looking forward for tomorrow because we (accounting student batch 07/08) are going for picnic at Serendah.. Yeahaaa!! Wait for the next entry guys. Salam. =)


p/s : Salam takziah to my cousin Suliza sebab semalam baby dia kembali ke rahmatullah. Al- Fatihah.

4 comments:

Anonymous said...

story ckit, ak nk tau jugak ..

Nadha said...

Nak story pasal ape?

aku buta i.t said...

akhirnya ko update gak blog ko ye..
hahahaha

Nadha said...

Budak buta IT konon.. Ahahaha..
Kerana mu, aku update kan jua. Cewah! ;p


up