E-day on her B-day

Hello readers...
Salam isra' mi'raj kepada semua umat islam kat dunia. Assalamualaikum. :)

Hari ni tak nak cakap banyak sangat. Sebab aku teruja dengan apps yang baru aku jumpa. Aku tau semua orang dah tau and dah aware dengan ni >>> Edit gambar online. Cuma aku je yang baru teringat nak try. Bhahaha..

Okayyy..ni nak share ni..hari tu aku ada cakap bulan June ni bulan yang meriah kan?? Ada tak? ada tak? cakap la ada. pelisssss T___T

16hb JUNE 2012 kemarin is Dayana Nordin punya birthday. She is our sista dalam bilik A1.1.12 kat KMNS dulu. This year birthday dia punya gift besarrr sikit which is engagement ring. wahhh.. kelasss gitu. Actually sabtu tu Yana punya E-day jugak. Dia invite ex-roomate (aku and Aida) datang majlis dia. Sebabkan rumah dia tak la jauh sangat, so kitaorang pun gi la ke rumah dia berpandukan GPS Aida..

Kenduri start pukul 1500 (ETA) tapi kitaorang sampai jam 13++ macam tu. Haaaa..nampak tak yang kitaorang excited kat situ? HAHAHA..So tunggu punya tunggu, rombongan sampai sebelum jam 1600. Apa pun majlis jalan dengan lancar. Alhamdulillah. Berbaloi ketiak lecak menunggu keputusan tu ye Yana. Hehe..

Tepat jam 1700 aku dengan Aida pun check out dari rumah Yana. Lagipun Yana nak gi outdoor photoshoot. Thanks sebab menjemput kami ni ye cik Dayana. Kawin nanti jangan lupa jemput. Kalau lupa, aku sekel kepala lutut kau. HAHA.

Dayana Nordin, princess of the day
                                      

Princess and Aida

Princess and Nada

The singgahsana

Tradition, sireh junjung. It's a must.
# Trivia - Three of us ada alphabet D dalam tiap nama. naDa. aiDa. Dayana.

2 comments:

dayah said...

lepas ni nad pulak...hehe

Nadha said...

Long way to go Dayah. Heee..


up