Skin Formulation lagi!

Assalamualaikum.

Pejam celik, celik pejam..dah sampai friday yang last untuk bulan september ni.  Entry kali ni khas aku dedicate-kan untuk skin formulation yang best-best-sangat. Haha.. teruja aku nak bagitau yang aku dapat free sample product ni. Banyak wehh.. bukan setakat 2 or 3 sachet, tapiiii..lebih dari sepuluh! Haaa..yang penting everything iz f.o.c. Sapa yang tak suka barang f.o.c u tell me???

Sebelum aku dapat sample free tu, aku kena register jadi member kat website dia. Dulu dah register kat goallife.com tapi since they all dah rebranding, dah moved to new website to sfbeautyskin.com aku kena register lagi sekali. Yang bestnya once kita register, automatic dapat 50 points. Kalau kauorang nak tau, 50 points tu equal to RM50!!! Haaa..dah boleh redeem kalau kita buat purchase lah nanti tu.. Seronok kan?

Tu baru seronok sikit. Ni nak share lagi.. Sebagai penerima sample, which anda semua belum pernah beli apa-apa dengan diaorang.. diaorang akan bagi 50% less untuk product yang korang minat nak beli. Tapi dengan terms & condition lah..TAPI, bagi aku itu sangat berbaloi-baloi kerana barang akan jadi murah dan murah! Hihi.

Ada lagi yang best. If korang interested sangat nak continue dengan skin formulation, korang boleh jadi vip member. Fees cuma RM30 setahun. Kadang-kadang ada promotion, fees tak payah bayar pun. Ada jugak yang bernasib baik beli product 2 or more, automatic korang jadi vip member. Untungnya jadi vip member ni..bila birthday korang akan dapat less untuk barang yang korang beli. Wahhh..bagus sungguh they all punya marketing. Hehe..

Anyway, aku nak share jugak gambar sample yang aku dapat. Bagi sesiapa yang tak nak tengok, sila terus tutup tab sebab takut korang bosan. Hiahaha.. Pssttt.. Aku kasi office-mate aku 4 sample yang lain sebab aku dah ada in bottles. :)

water based. pakai waktu pagi

Ni pun untuk waktu pagi. Memang moist lah kalau guna :D

Gosok kat muka after cuci muka at night

Ubat jerawat. Jerawat betul-betul surut lah pakai ni..hee

Berguna untuk hilangkan pigment. This called serum.

Gandingan hebat pearl liposome. 

Guna waktu tido. Sticky sikit. Bangun pagi, muka jadi  gebus.

Rawatan mata. Terasa perbezaan pakai dengan tak.

Daily use. Macam foundation.

i love SF! muahaha..

Dapat pakai mask ni memang lah sangat best.

Pearl liposome essence in bottle.  Dapat less! Hihi

Rose water ni act as toner and moisturizer. Sangat bagus sebab  it kills bacteria.

 Aku guna product ni memang lama dah. Dari mula study degree. Sesuai la dengan kulit muka aku. Memang la mahal sikit, tapi kalau pakai boleh tahan setahun tu beb. Biasa aku pakai sebotol cleanser SF ni boleh cecah more than a year. Sangat jimat. Berkesan! dengan syarat jaga makan. Haha.

Hah! dah banyak sangat aku promo barang ni nampaknya. Okay la ye..sampai sini dulu lah celoteh pasal SF ni. Sampai ketemu lagi ye! Babai..

Webcam. No make-up.  Gambar passport yang ter-latest. Haha

2 comments:

Anonymous said...

simpan essence tuk aku haha

Nadha said...

Aku salah baca ke? S I M P A N? Haha..bagi kau try bila kau balik nanti.


up