December, aku jatuh lagi

Assalamualaikum!

T__________T

Nak dijadikan cerita pagi tadi aku besttt je main nose strip kan? Haaa.. tak lama lepas tu aku teringat yang shower foam kat bilik air dah habisss. Okay, lets re-filling it lah.

Aku buat kerja-kerja meng-isi semula kat depan pintu bilik air. Yaaa.. sebab shower foam duduknya kat dalam bilik air, aku buat kerja kat situ je. Heh!

Then, aku pour out baki air sabun yang ada. Sapa punya kerja la campur air dalam botol ni. Haishhh.. Aku pour out kat depan pintu masuk bilik air itu. Haaa..dah dapat tangkap belum kejadian selepas itu?

Okay, aku memang ingat aku nak kena jirus balik air sabun tu. Kot-kot nanti ada yang tergelincir kat bilik air. Tapi malang memang aku yang cipta. Aku sendiri yang menggelongsor di bilik air masa aku nak letak balik botol shower foam kat tempatnya.

WALLAWEHHH!

Mula-mula kena memang tak rasa sakit lagi. Kaki je la rasa sengal sikit. Tapi right now aku dah mula rasa sakit tang pungkoq. T____T nangis lagi. Bahana sendiri punya pasal. Tskkk..sedih.

Okay lah. Nak siap-siap bekal durian nak bawak pi jumpa my brother. Kesian dia dah lama tak balik. Bai. Take care peeps. =3

0 comments:


up