Sabtu 15/12/12

Assalamualaikum!

Hari ni aku nak share pasal fishing. I like fishing! even tak ada hasil pun tak pe. Beli umpan, sedekah free kat ikan semua. Baling upan, duduk termenung. Amannya dunia!

Kah kah kah!

Semua tu dusta. Cehh, mana ada orang yang pergi fishing tapi tak nak fish! haissshh..anyway, last Saturday aku dengan Nobita pi mengail kat Lukut. Lukut bukan dekat Perak tu..Tu Lumut. Lukut yang aku pi ni dekat Nogori Sembilan. Jyeahhh.

Unfortunately, air tengah surut masa tu and while waiting for air pasang tetiba Nobita dapat called. Dia kena balik kerja lepas tu dia dah dilema. Baru nak mancing, pastu dah kena kerja pulak. Sedih je dia bila aku advice dia suruh pi kerja. Kesian kat aku katanya. Haha. So sweet! Tak pe dear, nanti kita datang tempat tu balik yeee..

Udang yang dah di kokak ikan
Tah apa yang di usha kat situ
Jeti yang dalam proses pembaikpulih
Okay lah, aku ada kerja ni. Babai..




0 comments:


up