Entry untuk Seha. * bergambar*

Assalamualaikum.

Good morning. Hari ni aku masuk kerja semula. Tapi pagi tadi malas nak bangun mandi. Haihh.. symptom malas kerja dah mula minggu ni.

Okay, back to tajuk post. Entry kali ni entry bergambar untuk sahabatku Seha. Theme dia purple. She memang gila purple. Dari sejak aku mula kenal dia. Memang purple lah segalanya. Haha. Baju raya meman tak sah tak ada purple walau sehelai. Haaaa..gitu.

So, memang dari bertunang ke nikah bawak ke sanding memang satu warna tu je lah pilihan hati dia. Pelamin , make up and baju semua dari Inderaloka search Jari Emas (Facebook) .

Kek kawin merangkap kek birthday Seha (18hb)  & abg dia

Pengapit lelaki duk usha pengapit perempuan / kambing golek kat sebelah?

Kawan happy, aku pun tumpang happy :)

Abah Seha

Mak Seha

Candies time!!!

Colletion aku, 60 sen. :D

Lapar betul budak bertuah ni

Hai permaisuri sehari *wink*

Nak tergelak tengok gambar ni.. haha.
Okay la..takat ni dulu. aku nak restart laptop ni kejap. Dari tadi duk hang je. 5 minit hang! 5 minit hang! ada yang kena lempar ke dinding gak karang. Haaa..babai semua. Jumpa lagi next entry. Challo!

0 comments:

There was an error in this gadget

up