Rasa

Assalamualaikum.

Ini apa yang aku rasa.

Malas.

Malas nak buat kerja.

Datang semata siapkan benda tiga empat kerat yang semuanya boleh siap dalam  satu dua jam.

Selebihnya..

Garisan kosong yang dipenuhi dengan drama online.

Walau macam mana pun..tenaga masih diperlukan. Pagi sarapan. Tengahari lunch. Ada gap, kunyah jajan.

Dari perjalanan pagi..brek mengejut. Kereta hadapan masuk simpang. Sekali lalu..sepupu sendiri rupanya yang masuk simpang. Ciss..

Balik kerja hampir lagi nak bumper to bumper. Mujuk tayar grip lagi di kala jalan licin. Mahu parking pun susah.

Ada parking kosong. Tapi masih ada yang buat tak tahu. Degil nak parking tepi jalan. Tunggu kena sagat?

Menyusahkan orang je. Nampak aku susah payah parking..pandai pulak kau nak keluar kereta nak tolong aku.

Tak apa. Terima kasih je lah. Tolong blah dari jalan tu aku dah cukup bersyukur.

0 comments:

There was an error in this gadget

up