Seha dah kawin. Yeayyy!

Assalamualaikum.

Tatkala entry ini di-type cuaca amat panas. Tak seperti semalam waktu kenduri di rumah Seha. Tak panas tak hujan. Just nice.

Alhamdulillah semua dah selesai. Seha lawaaaa sangat semalam. Make up dia sweet je. Tak heavy sangat. Dress dia..superb!

Aku- wani- memen - jana decided nak pakai baju sedondon masa seha naik pelamin. Semua setuju waktu bincang lepas Seha nikah hari tu.

Nak dijadikan cerita.. janah tetiba kena kerja pada hari kejadian. Kesian dia.. tak dapat nak melarams bersama sama. Sedih je muka dia.

Anyway..eveything was good. Pasukan pink kami berjaya menarik perhatian dj sebab tangan penuh kiri kanan bawak hadiah si Seha. Sampaikan mak Seha tanya.. laaaa..kenapa tak bawak troli. :P

Anyway aku puashati aku dapat gak attend wedding besfriend kali ni. Actually wedding Seha kali ni clash dengan wedding sepupu aku. Tapi since ayah tak larang aku nak pi..so yeahh..aku happy.




0 comments:


up