Chapter : Sekolah Adik Saya.

Salam. Hi, pagi ini I teman my little brother pergi daftar sekolah. Dia baru nak masuk Form 1. Heeee... aku pulak yang excited untuk dia. Siap buat video lagi spesel untuk adik so that ada laaaa kenangan bila dah habis sekolah. Sweet kan? wink*wink*


Okay, around 9.29 pagi gerak balik rumah dari sekolah adik. By the way, nama sekolah tu Sekolah Menengah Kebangsaan Bukit Changgang. Sanak sedara, adik beradik semua sekolah situ. Haha. Nasib baik aku tak terlibat sama. ;p

Untuk lunch hari ni, aku try masak Ayam masak asam. Ni second time aku masak lauk ni. Licin habis. Alhamdulillah. The first one masa arwah wan ada. Arwah yang ajar aku masak lauk tu. Rindunya kat arwah. Dah setahun arwah pergi. Tak pe lah, sedekah je Al-Fatihah tiap kali rindu. Malam ni sedekah Yassin pulak. InsyaAllah. :)

Peha ayam, serai and bunga kantan yang berbaki.
Sekian, terima kasih.
p/s: Sebenarnya nak upload video. Tapi, tak lama pulak. (Malas tunggu) Hehe..

0 comments:


up