Chapter : Journey to the south.

Hello, people!

How are you guys out there? Good? or not so? Too bad? Naaahhh.. nevermind lah. Just pretend like nothing happen. Can ah? Cannot lehhh.. If you have anything to say, tell it lah. Share it and let others know your idea or whatever opinion. Jangan lah kedekut sangat ye tak? (apa point yang cuba I disampaikan ni?) Point-nya kat sini...I just want to share something with you guys ( I just can’t keep this alone because its not a secret punnn..Haha)

Cehhhh.. intro pun dah satu para. Belum masuk content lagi ni... Okay-okay. Aku nak start ni...

Semalam yakni 3hb Julai 2011, my old friend masa kat KMNS dulu kawin. Kebetulan pulak my offday jatuh on that day. So, I decided to attend to that ceremony with my other friends. So, we went to Kulai, Johor after Pei Nie pick me up at KLIA and Yana at Senawang. Thanks to Pei Nei because so rajin to drive all the way from PJ to Johor. Kita memang happy sebab dapat jumpa balik. Yeeelaaa.. almost 5 tahun kot kita tak jumpa. Anyway, thanks jugak kat Mar sebab approach me through FB ajak pergi. Kalau tak, memang tak jumpa la dengan diaorang ni.

Queen of the day ialah Aida Jawadi (kita kat kolej dulu panggil dia suboi) Haha. Apa significant dia dengan nama tu pun aku tak tahu la. Apa yang aku ingat pasal makcik sorang ni, dia suka cakap...WAK LUE!!! Haha. Best kenal dia ni. Otak sempoi je. Nahhh, sekarang dah kawin. We all sangat happy for you. All the best la for the next stage.

After that, we plan to lepak at Malacca. Poor Mar. Ni semua salah aku. Kalau tak sebab cakap samar-samar, mesti dia dapat join kita lepak and makan and take some pictures before kiss goodbye. Huhu. Again, sorry Mar. L Next time kita keluar lagi ye (even tak tahu exact date, nak janji juga). Then, kita hantar Yana balik (senang nak cari rumah dia. Next time boleh terjah), and Pei Nie hantar I ke airport semula (I balik rumah naik aircraft) percaya tak? Haha. I tipu je. So, arrived kat rumah around 0030 sama macam selalu. Always? (tu pun kalau i kena kerja from morning to midnight la) Demmm..kena buat OT kerana terpaksa.

Okay lah.. I nak share few pictures yang kita dapat snap semalam untuk tatapan you guys. Enjoy!

Madam Aida @ Mrs. Hafiz

Mar, me, Pei Nie and Yana rocking the Lorong Teratai  5

Peace Malacca
Selamat pengantin baru Aida

0 comments:


up