Chapter : Tuah t.i.g.a p.u.l.u.h.

Hi, dear. Semalam, t.i.g.a p.u.l.u.h/ j.u.l.a.i/ 2011 ialah hari terahkir aku bekerja dekat airport bersama FireFly (FY). Macam macam human behaviour yang aku jumpa selama aku kerja kat sini. Even sekejap, aku seronok dengan environment kat situ. Boleh jumpa ramai orang, communicate dengan orang dari different background, dapat buat kawan pun ye jugak.

At first aku tak nak datang masa last day (30JUL11) sebab aku dah ponteng semalamnya (29JUL11) without telling my supervisor about my absence (pertama kali tuuu ponteng). Huhuhu. After that, bila aku call s/o cakap tak nak datang, mula la dia cakap 'tak patut la kau buat macam ni'... Before dia start berleter, aku pun setuju datang. Ramai yang bangkang. Kenapa aku susah susah nak datang? Kan dah nak berenti. But, i told them... tak apa lah. This is my responsibility. Aku masuk cara baik, keluar pun cara baik. Biar lah aku tunjuk muka aku yang tak berapa nak comel ni untuk last day. =___=''

Terima kasih buat staff staff (FY and its vendor) yang wish good luck untuk aku. Thank you so much untuk yang support aku. Yang condemn aku tu. Talk to the hand and go away before kasut buruk aku makan muka tu. Buat 2 orang yang buli aku malam tu (Kamalia and Azrin), thanks sebab sporting and sanggup cover line amik gambar untuk aku. FYI, mereka ni jugak sangat suka dedicate lagu. Haha.

Plan asal, nak balik 2130. Tapi telah aku lajakkan kepada 2300. Someone marah me sebab I dah janji nak balik awal, but i breach the promise. Sorry. This is my last day and i want to treat it nicely. Anyway, everything is over now. I'm sure i'll miss this life again same like my practical life even i work only for 2 months. Definitely, I'll miss the place and the people. Take care fellas. Hugs &nd kisses from me. m u a h !

Akhirnya.. Ada jugak gambar bersama si burung besi ni

Ada gaya jadi flight crew tak?

2 comments:

ايلي said...

sedey~~~ko da xd nk teman g mkn.

Nadha said...

Huhu. Lain kali aku teman kau lagi ea.. Jangan makan siang untuk bulan ni weh. Haha


up