Look out tower at Wetland

Assalamualaikum people!

Last week, sebab aku bosan ter-amat-lah-sangat..aku pun follow opis-mate pi tengok supplier turunkan baja.

Hekelehhh..baja turun pun nak tengok ke? hewhewhew.. tu procedure kerja ye dek non. Kena la hadir untuk terima delivery order and kena inspect item dulu.

Okay, since lokasi item turun tu dekat Taman Wetland, Putrajaya... aku dengan emma pun cekidaut la apa yang ada kat situ. Selama ni memang setakat masuk lalu je. Tak terpikir langsung nak menjengah apa yang ada sampai kan tempat tu boleh jadi taman. -____-"

Actually, yang aku tau..Taman Wetland ni terbahagi kepada dua area. Satu area memang untuk taman wetland, and satu lagi taman air wetland. Taman rekreasi air wetland tu boleh mancing kat situ. Satu joran MYR20 untuk satu hari. Haaa..nak mancing sampai lebam pun ikut suka kau la joyah.

Meanwhile, untuk yang taman betul-betul taman ni.. tak boleh memancing ye kat sini. Kat sini boleh untuk jalan-jalan je. Yang menariknya cuma flaminggo pond and menara tinjau. Tak menarik sangatlah pun kalau kau tu bukan penchenta alam. kah kah kah!

Flaminggo Pond! Ada banyakkkk flaminggo dengan bebek situ  :D

Motif nak censored mulut sendiri?

Semangat betul nak naik look out tower.

On the way turun tah naik ni..
Okay, jangan tak tau ye mak jemah sekalian..kitaorang naik sampai atas walaupun mengah-mengah masa tu. kah kah kah! Tak caya lettewww sebab aku tak tunjuk gambar kan? Nak tengok apa yang ada kat atas tu, pi tengok sendiri lah ye..surpriseee! mih mih mih..

To be continue...

0 comments:


up