Misi semak baki

Assalamualaikum!

Hee..hari khamis dah. Lagi sehari kerja and then weekend. Yabedabedoooo!

Currently aku mengantuk. Tapi gigih nak menaip entry walau dah mula nak menyengguk. Tadi masa nak tunggu bos datang, aku pun menyinggah la kat kaunter ASB untuk kemas kini.

Perghhh..ramai gila umat sampai bersidai-sidai kat tepi bangunan. Tak tau lah apa yang diaorang tunggu sebab yang queue untuk kemas kini tak panjang pun.

Selepas mengemas kini..ecewaaahhh bahasa kau. tergeliat mata menjeling dividen member yang buat ASB loan sampai 50k. Muehehe..

Misi kumpul duit untuk buat rumah macam castle ;)

0 comments:

There was an error in this gadget

up