SF Beauty Skin :)

Assalamualaikum!

Hari ni mood tak berapa nak ada. Kepala sakit. So hari ni gunakan EL sebaiknya kat rumah.

Tapi aku happy sekejap lepas dengar van airpak stop kat depan rumah. Yahooo! Pencuci muka dah sampai *lompat bintang*

Mesti ada yang kata..'eh, mengada. Pencuci muka je pun.' Yeee..aku tau tu. Barang biasa je. Tapi aku beli barang ni setahun hanya sekali je okay. Itu pasal aku excited. Heh.

Aku double happy sebab purchase kali ni aku hanya bayar half price je. Wanna know why? Sebab aku redeem points babeh. Hihi. Seronok kan kalau macam ni selalu? :)

With that, aku dapat la free sample cleanser tu. Kegembiraan tak stop situ je tau sebab aku dapat jugak free walnut peeling gel and intensive repairing mask. WOW! Hows that happen?

Simple je. Aku cuma follow step yang beauty consultant bagitau. Apa itu? Like page FB sfskinbeauty and share gambar home spa. Only during their promotion je tau baru dapat ni.

Tiap bulan ada special promotion. Best. Untuk lebih info sila lah like their page.

Okay lah. Nak share tu je sebagai keterujaan hari ni. Musim panas ni banyak kan minum air putih. Bai.

0 comments:


up