Chapter : Kasih Alia.


Salam satu syawal buat kamu, kamu, kamu dan kamu.
Raya kali ni aku sekeluarga dikejutkan dengan berita anak buah aku yang baru je eksiden pada malam raya.
Memang dah bertahun aku tak jumpa Alia si kecik comel ni.
Ada la dalam 3 tahun macam tu.
Sekarang umur Alia dah 4 tahun 7 bulan.
Badan kurus, tapi tinggi.
Sebijik macam ibu dia.
J

Kasihan Alia...
Tulang kaki dia retak.
Dahi dia bengkak.
Tiap kali nak belai dia, dia nak menangis.
Sakit sangat, mungkin.
L

Alia teringin makan KFC.
So, atok Alia pun belikan dia ayam goreng.
Masa tu, baru nampak ceria sikit si Alia ni.
Bila kami nak balik, Alia lagi seronok sebab dapat angpao.
Akhirnya, nak jugak Alia ni salam dan lambai kami.

Alia...
Jangan lupa cik Hawa ea.
Cepat sembuh tau.
Jadi budak baik besar nanti.
Jumpa lagi Alia, babai.

Be strong, Alia!

0 comments:

There was an error in this gadget

up