Alahaiii..banner (-__-|||)

Bismillah..
Ehem!
Hari ni aku nak mula dengan pantun.

Hari Jumaat hari mulia,
Salam sejuta belia.

Hiahahaha.. Amacam pantun aku? macam menyakitkan hati tak? Sejuta belia kat Putrajaya mula dah dari hari Rabu ritu. Mai..mai.. pakat padatkan presint 2, 3 & 4 hari ni, esok dan lusa. Bagus betul strategi diaorang buat sejuta belia ni. Buat time gaji..Nak - nak pulak cuti sekolah start. Memang berjuta - juta la orang berduyun - duyung buang duit nanti. Aku pun bakal terjebak jugak. Bhaha.. Konon niat nak cukupkan dua juta belia (kot la aku tak datang tak cukup 2millions youth, ye dak?) sudahnya bila dah cuci mata, ada je yang berkenan nak beli. Seluk poket, ada duit, beliiiii.. kesudahannya, belum bulan june, duit tak ada. Tu yang aku tak minat nak gi karnival - kanibal.. Huuu..

Actually aku nak pasang banner kat belog yang rupa log book ni. Apakan daya.. disebabkan aku dah suka kat template baru ni.. tak dapek la nak memasangnyooo. So, sebabkan aku dah susah payah bawak laptop gedabak aku ke opis untuk mengisi masa lapang, hendaklah kiranya aku upload jugak banner aku ni. Haha..

poyo giloss. muahaha.. credit banner asal dari the cutes blog on the block

0 comments:


up