Beliahanis

Hellooo.. Assalamualaikum people!

Today's entry aku nak share sikit la pasal hari belia. Tak ada nak share apa sangat pun.. Saja nak bagitau korang yang aku dah jadi antara 2juta belia yang datang event hari tu. muahaha..

Well, aku datang masa hari ahad. Memang dah expect yang event untuk hari tu dah so-so je sebab dah last day kann..tapi yang aku perasaan perasan kedai/gerai masih lagi rancak dengan business diaorang even dah last day. Untung sakan la they all ni aku rasa.

Yess..mula-mula sampai memang niat aku nak jalan merata. Semua booth aku nak masuk. Tapi dek kerna jauh sangat and aku berjalan pun dah macam seret kaki, aku ajak pak inchik balik. wuwuwu..

Disebabkan pak inchik perasan belia lagi, dia pun rembat laa..eh, beli baju hari belia kali ni. Souvenir la keng-konon-nya.. Before balik, dengan rasa tak puas hati dengan kekalahan yang lepas, pak inchik challenge me for bowling. The result? it's fair. Dua - dua menang each game. So, tak ada la yang soksek kata 'aku lah juara..haha'

Belia kuat seperti mr.americaaa..haha

Sudah ku beri sebahagian coklat kepada pak inchik


So..itu aje lah entry untuk kali ni. Hehe Anyway, thank you kat fairus sebab belanja coklat yang banyakkk! Semoga Allah murahkan rezeki kau yee..

0 comments:


up