S A B t U 27jak

Alhamdulillah... Zahirah dah selamat di-ijabqabul-kan semalam iaitu hari Sabtu lepas solat asar. Nasib baik 2 orang pengiring sempat sampai before akad mula. Si memen ni..kalau tak telajak ke Nilai memang tak sah. Huhu.. jenuh bagi direction tiap kali datang OL. kadang - kadang je lulus, selalunya akan FAILED! haha.. tak la..aku gurau je.
Kami pengiring kelas pertama sampai dulu :D

Before and after sesi batal air sembahyang.

Sesi bergambar berjemaah.

Pengiring setia di hari Sabtu .
Aku agak sedih sebab tak dapat tolong and tengok Pah masa dia bersanding. Member matrik yang datang jauh - jauh pun den tak dapek nak jumpo.. Nasib baik la direction yang aku bagi kat engkorang nak sampai ke rumah Pah berguna (kalau tak, nampak sangat aku yang tak guna. zzzz) Well.. at least aku dapat berkat dari rumah Pah semalam. Hehe.. Thank you Pah. Wish kau success dalam carrier and jadi bini yang solehah also ibu mithali yeeee.. Amin.

0 comments:


up