Confess

Assalamualaikum.

Wednesday lagi people! Last week aku post WW kononnya sebab macam. . . eh, cantik lah no tu semua. Haha.. But today lain sikit. It is about confession.

This is about me. Yes, me. The person who cannot tolerate when she don't want to.

Kebiasaanya, aku akan straight forward dengan feelings aku. Mana yang dah kenal aku bertahun-tahun, mesti dah masak dengan perangai aku.

Kalau aku kata, aku tak suka. That's it. Aku serious and i really means it. Kalau yang baru berjinak-jinak kenal dengan aku, mesti akan kata aku ni serious sangat dalam tone gelak dia. Then, i would say  'yes, i do.'

I will not bias bila mana aku rasa tak berkenan. Tak kesah la pasal apa orang fikir or how people will treat me after that. I really don't care especially when those people don't have a brain to think about others  or me.

Tak kira la... dengan kawan lama ke, kawan baru even adik beradik pun.. aku memang macam ni. Kalau tak ada mood nak layan orang untuk hari tu, aku memang tak bercakap pun dengan sesapa. Baru rasa adil.

Kalau ada yang rasa dah cukup masak dengan perangai aku, congratulations to you. Perempuan kadang-kadang mood fluctuates macam saham. So am i. Unpredictable jugak kadang-kadang.

Treat me well, i'll appreciate you in better way. So, itu saja confession aku untuk hari ni. TQ.

0 comments:


up