Hantu mat saleh vs Hantu mesia, siapa lagi power!

Assalamualaikum!

Pagi ni nak naik satu entry sebab dengar satu topic menarik kat fly.fm pagi rock crew. Topiknya iz. . .

" hantu mat saleh vs hantu mesia, siapa lagi power"

Hahaha..tersengih-sengih aku gelak dalam kereta on the way pergi kerja tadi. Haha.. Kelakar gilak! Some of callers cakap hantu mat salih tak power compared to japenese and chinese one. Boleh pulak bagi alasan chinese ghost boleh kung fu! Hahaha.. Kalau yang hantu mesia, PRC asik sebut hantu susu dengan hantu tet%# je. Cam hareeeemmm sungguh. Huhu.

Anyway, korang suka tak tengok cerita atau drama seram? macam aku tak. Scary sangat kot. Lain la movie hantu kak limah tu. Cisss.. guling-guling gelak dalam wayang masa first time tengok. Kalau tengok slot seram kat TV pun aku jarang. Drama melayu punya cerita seram memang betul seram. Tak tipu weh..sebabnya kan, environment tu ada je kat keliling kita. T_____T

Tapi kan... ada satu slot kat TV pasal paranomal yang aku minat nak tengok. Sebab tu bukan drama and overseas punya show. Pernah tengok GHOST ADVENTURE? Haaa... aku dengan adik aku memang minat sangat tengok Zak, Nick and Aaron. Malam ni ada show diaorang kat TV.

From left, Nick-Zak-Aaron. The ghost Adventure crew. Source; Google.

Kenapa aku suka tengok cerita ni ye? Mama cakap aku kena tipu buta-buta je dengan mat saleh bertiga tu. Yeke ma?? Ahhh..tak kira. Nak tengok jugak. Tak dapat tengok kat rumah sendiri, aku lari tengok tv kat rumah nenek. Hihihi.. Diaorang ni pakai gajet yang rata-ratanya kat mesia ni tak ada show paranomal yang guna. Canggih. Hahaha..

Serious best show ni.. jom la join tengok malam ni. Jam 8.30 malam kat NTV7. Benda ni pada aku tak ada apa lah sangat. Nak percaya atau tak tu atas individu tu sendiri lah. Kadang orang susah nak percaya sebab tak pernah nampak depan mata. Macam aku, dah pernah terkena. . . so memang aku tau benda tu memang ada. Lets chill depan tv malam ni sambil peluk bantal. Ehehehe..

CHALLO!

0 comments:


up