Skin Formulation cleanser

Assalamualaikum w.b.t.

Heyyy..jumaat dah hari ni. Kejap je dah weekend balik kan? Masa bergerak laju sangat. Bagus! bak kata office-mate aku. Dia bilang tak lama lagi gaji. Horeyyy! HAHAHA..padahal, ada lagi 3 mminggu kot!

Okay, hari ni aku nak share pasal cleanser yang aku baru beli. Hewhewhew..bukan nak berlagak ke hapa..tapi cuma nak share. :)

Let me introduce you with my old friend, cik SF cleanser. Clap.clap.clap.

Sorry Lawak Kampus, I'm too excited meeting my cik SF
 

Hello my old friend. You look young with your new look. Mula-mula unwrapped SF cleanser ni macam terkejut jugak. Eh.. salah hantar product ke? Aku order barang Skin Formulation. Mana sama dengan yang dulu tu..ni botol dah lain ni. Hmmm...belek punya belek, jumpa jugak label SF ni.

It's Skin Formulation babeh!


Phewww..lega. Tak salah barang. :)

Masa mula-mula terjebak pakai SF ni, time tu aku first year kat kolej. Sebab bersekongkol dengan Zafira and Dhila, kitaorang try product ni. This product memang best. Berkesan kat muka jerawat aku. Without complete set pun boleh jadi. Janji jaga makan and bersabar.

At that time aku guna 3 item. Cleanser, rose water and active cream (untuk kill the jerawats!). The results memang aku puas hati lah jugak. Tu pun after jadi vegetarian for a month and sekali treatment dengan Seo Ling.

Lepas puas hati pakai ni..aku pun suggest kat sorang senior ni. After few months aku rasa dia pun puas hati guna barang ni. Agaknya lah..aku pun tak tanya dia puashati ke tidak. Tapi aku nampak dia berbeza dengan sebelum dia guna SF.

The best part :  1) Makeup Remover. 2) Normal cleanser

The ingredients inside this bottle


I requested for latest stock from them :)


Tu je lah dulu pendapat aku pasal cik SF. Nanti aku story lagi kalau ada yang minat nak tau ye. Babai.


# Barang yang elok, baiklah kita share.

2 comments:

dayah said...

yg ni kan ki bgtau aku ritu

Nadha said...

Yes cik bunga! yang ni la aku cakap dengan kau :)


up