Unknown cousin

Haii..Assalamualaikum.

Monday dah datang lagi. Cepat lah Jumaat datang!

Semalam aku gi wedding sedara aku kat dewan seri melati kat perbadanan putrajaya. Sedara sebelah mak aku. Kira sepupu mak aku punya anak ni buat resepsi semalam la. Tak kesah la sapa pun dia, aku memang tak pernah tau pasal family ni sebab tak pernah jumpa. Yang biasa jumpa tu aku kenal lah. Heee..

The best part is bila kita dapat berkumpul ramai-ramai kenal dengan family yang tak ter-kenal dulu. Macam sesi tunjuk muka la jugak. Nanti orang tak kenal lah pulak. Yelaaa..awok ni bukan nya retis yg asik keluar paper je. Kang kalau tak kenal-kenal kang, berselisih kat jalan tak tau pulak.

Ada jugak part yang tak best sebab si fengantin macam lari je bila kitaorang cuba nak capture gambar dia. Dia tak tau ke yang kita ni sedara mara dia? well at least lambai la sikit macam princess pun tak pe. We don't mind la.. You see? ni la masalahnya kalau tak kenal sedara. Huhu.. Aku tak nak jadi macam ni. Tak nak dikata sombong even though aku memang malas kalau diajak berjalan ke rumah sedara mara. thehehe...

Familia

Brother and sisters

Twins

Handsome boy - Farish

Haziq - momeyyy

Haikal - good boy

Tak kenal. T___T


Tapi tak apa..aku nak change attitude! Aku akan try kenal sedara mara mana yang tak ter-kenal tu. Alaaa..setakat nak kenal tu, piece of cake je. kachang! nak ingat tu yang masalahnya. hehe..

# rasa bertuah sebab sedara mara duduk keliling rumah and sekampung. :)

0 comments:


up