Officially, twenty four

Assalamualaikum...

Tak jawab dosa, jawab sayang (tagline maria elena) HAHA.. cool kan?

Okay lah. Refer to the topic above, right now ... at this moment (moment lah sangat) aku officially dah duapuluhampattahun... yeayyy..one step older. HAHA..

Ada kalanya rasa macam nak pause je umur had tu.. kadang rasa nak cepatkan pun ada (ni biasa masa kecik-kecik la) Tapi kat aku..tatkala umur baru 24 rasa muda remaja lagi.. Banyak lagi benda aku nak kena buat. Makin besar lagi cabaran yang aku kena lalu. Tak apa..tu semua proses pembelajaran untuk hidup.

So, kepada yang wish via FB or via text thanks banyak-banyak.. Harapnya doa kalian dimakbulkan. AMIN.

Untuk ayah yang kejut aku pagi-pagi wish birthday, ayah memang sweet. Bila aku mintak present, ayah pass ke mama. Hangin je mama. Hehe.. dapat hug ang kisses dari mama before aku mandi. Wahhh.. hadiah terbaik!

Masuk opis dengan tersengih je sebab opis member tengah pasang lilin kat kek. Hahaha.. Lepas tu akhirnya aircond baru dah dapat di-installed kat opis. Kalau nak tau, since kes 12.10.2012 hari tu.. aircond kat opis aku rosak sampai lah ke hujung bulan oktober. Haihhh..ko imagine je lah betapa sengsaranya aku tiap hari stay dalam opis. Tapi syukur itu semua dah berakhir.

Le cis kek from LMSB

Gadang hadiah ni..tapi, tak boleh bawak balik pulekkk..

p/s: Ada member tanya, apa yang baru di umur yang baru ni.. apa nak jawab ea? jawab azam baru under construction. Hahaha.

0 comments:


up