Chapter : Pre-Dinner photos.

Hai...

Seperti yang aku janji semalam aku akan update cerita the journey to the Palm Garden, IOI. Hahaha. Okay, officially aku dah dapat siapkan kerja semalam yang di bawa ke hari ini (Rabu ke Jumaat) pada waktu tempatan 3:30 pagi =_=". Actually, kerja tu senang je nak buat. Tapiiiii... di sebabkan beberapa factor yang menjadi penghalang, tak dapat lah aku dan rakan - rakan men-siap-kan-nya on time. Tak tahu lah result a.k.a penerimaan mereka macam mana nanti. Hope berbaloi lah dengan masa yang aku korbankan (mostly, masa tidur aku) T_____T .

Hah! Seperti tajuk entry yang tertera, petang tadi (3 March 2011) kami, pelajar tahun akhir Bachelor Perakaunan, UPM telah sama - sama bergambar sebagai pre-dinner photos yang bakal diterbitkan dalam majalah sendirian berhat (ye ke tak, aku pun tak pasti...). Okay, these are few shots yang berjaya aku download dari FB Ain Doi and Cik Feza.

Dari kiri: Siti, Nanad, Cik Feza & Eida.

Nanad and Aida.

ACT.

Cik Feza and Nanad.

Ugly face =_="


Okay lah ye. Aku dah sleepy sangat ni. The event is around the corner. So, stay tune for more updates. Bye, Luv ya!

p/s: Credits to my friends who are supporting me a lot!

0 comments:


up