Chapter : Thursday 3:29 a.m.

Good mornin' peeps!

Apa kejadah pagi - pagi buta taruh entry dalam ini? Okay, bukan pasal nak buat assignment or tak boleh tidur. No! Aku memang jarang berjaga sampai ke pagi. Kenapa? Memang tak boleh. Tak reti. Ada sekali waktu night walking masa camping kat Melaka, aku sanggup tidur kat atas tanah merah yang tak berturap. Pikir la sendiri batu - batu yang alas badan kering aku ni. Pedulik apa aku! Heh..

Hoh! Malam  pagi ni apa aku buat? Ada kerja untuk "Stary2" Dinner for Accounting student yang bakal berlangsung Sabtu ni. Agak excited sebab aku turut men-sebok-kan diri dengan perkara - perkara yang bagi aku agak menarik untuk di follow.

So, for the next stories regarding the countdown for that dinner. Stay tune with me. I'll be back with more stories to share with you guys. Okies? Mahu sambung bekerja. Work-word-ward?(kind of dizzy di situ. Haha) 0_o

Babaizzzzs!

0 comments:


up